Kreativ Inspirasjon

Skikkelig male-vær

Aktiviteten har vært stor ute på fortauet i dag!
En skulle nesten tro jeg har stått i bakgrunnen
med pisken og ropt "Ikke, snakke-snakke, men jobbe-jobbe"
Men jeg kan nok ikke ta på meg æren for det.
(bra man kan ta litt kaffe mens det tørker...)

Butikken var halvtom i dag,
av varer,
og det kunne vi jo ikke være bekjent,
så både Far og Ida har malt så hvitspruten har stått.
Bokskapet Ida malte,
ble solgt før det var ferdig!
Men Far´s prosjekt fikk komme inn i Butikken.
Jeg hadde med varer, som jeg hadde malt i går,
så de fikk også komme inn,
så nå er det stappe fult igjen,
-akkurat som det skal være

Søte Ida " in action " ,
og med maling på nesetippen ;-)

Jeg har oppdater med bilder både på høyre
side på Shoppen , og inne på vår Facebook-side.
Ta deg gjerne en titt