Kreativ Inspirasjon

FØR OG ETTER

FØR:
Ikke akkurat verdens skjønneste skap.
-Med forskjellige farger på glassene og
forskjellige maleteknikker.
Men det hadde absolutt potensiale,
følte jeg...

ETTER:
Hele skapet fikk noen omganger med malekosten
og glassene i dørene ble erstattet
med blondegardiner

FØR:
Slik så det ut oppe i gangen før

ETTER:

Men med et skap hengende på
veggen, følte jeg det ble luftigere,
også når man kommer opp trappen.

Nøkkelen har fått en liten hjemmelaget dusk

Skapet har de skjønneste detaljer!
"Sukkerbiter" hele veien rundt på toppen,
og på sidene og mellom dørene er det skjært ut søyler.

Under skapet har jeg pyntet litt
med en gammel koffert, en antikk hatt-eske,
paraplyen jeg "pusset opp",
sammen med en antikk parasoll
og to par viktorianske sko,
-ene paret i stoff og det andre er i skinn.
Antikke de også

Litt pynt på en dør ved siden av skapet.
Babyskjortene er etter min kjære og meg.
Kransen er tørket olivengrener.

På den gamle hatt-esken ligger
det også litt pynt...
Antikke briller, med håndtak, og en brosje
sammen med et gammelt lommetørkle
jeg har arvet av mormor

Kommoden havnet i hjørnet.
Der var det før en enkel plate,
vi hadde skriver og div utstyr på.
Den tok jeg vekk,
satt kommoden der istedefor,
og så fikk skriveren stå på toppen.

Nå er det mere orden og ryddig her opp,
og det er så godt !