Kreativ Inspirasjon

Da er a´mor hjemme igjen...

Denne uka har flydd avsted.
Jeg har vært på en fantastisk tur til Svelvik
og en svipp innom Danmark og Køben.

Vanligvis tar jeg masse bilder på slike turer,
men denne gangen gikk alt så i ett,
at det lå store deler trygt i vesken.
Men hode, det er nå spekket av inntrykk, innspirasjon
og mange ideer.

Vi var innom masse butikker,
både antikkbutikker og klesbutikker.
Og innspirasjon fikk vi overalt.
I denne butikken hadde de bla. festet takrosetter
på veggen som dekorasjon i stedefor i taket.
Det var utrolig stilig.
De hadde også hyller med gamle ting,
som tresneller, store stempler osv.
sammen med klær og sko.

Men byen København er jo en innspirajon i seg selv,
full av vakre byggninger, statuer og utsmykninger.

Kofferten min var full av flotte ting,
desv ikke så mye til butikken denne gangen.
Men til gjengjeld har Far også vært noen dager i Danmark,
og han kom hjem i går,
med smekkfull bil.
Jeg gleder meg til å se hva han klarte
å finne av skatter denne gangen!!!