Kreativ Inspirasjon

Konkuranse/Giveaway !!!

kjører i disse dager en super kampanje,
med et nytt konsept som heter Staycation,
som er beregnet på oss kjærester, som ikke alltid har tid
i hverdagen til å være akkurat det , -kjærester.

En kort pause fra hverdagen kan være
nok til å få litt ny energi og inspirasjon.
En kort ferie uten å sprenge feriebudsjettet.
En av de sterkeste reisetrendene akkurat
nå er at nordmenn vil reise oftere og mer,
men ikke like langt vekk som før.
Og det er akkurat hva en Staycation på Scandic handler om.
Å bryte med mønsteret for en dag eller to.
Å reise bort, uten nødvendigvis
å måtte reise så langt.
En miniferie på hjemmebane, rett og slett.

Og en slik miniferie har jeg fått lov å
gi bordt til en av mine lesere!!!

Du kan gå inn på denne siden og lage en artig film med deg og kjæresten i hovedrollene, ved å trykke her *****
Det er bare for gøy,
for denne gangen må du skrive noen
ord om hvorfor akkurat du og din kjære
fortjener å vinne denne overnattingen.
Skriv det under i kommentarfeltet her,
eller send meg en mail på
termoen@loqal.no

Men du behøver ikke å vente på at jeg trekker en vinner...
Gå inn på Scandic´s sine sider ang Staycation
og bestill en "kjæresteferie" nå, før du glemmer det :-)
Prisene ligger fra kr 395,- for en overnatting i dobbeltrom,
med frokost, nå i høst!

Nå reiser jeg bordt noen dager,
desv uten min kjære denne gang,
men jeg velger ut et heldig par søndag den 3. oktober.