Kreativ Inspirasjon

Vinneren!

Jeg var vel egentlig ikke i så veldig tvil,
da denne kommentaren kom inn...

"Tenk å vinne noe sånt?
Det hadde vært utrolig flott etter det vanskelige året vi har

vært igjennom nå med min brystkreftdiagnose.
Først operasjon, deretter 7 mnd med cellegift
hvor jeg var syk hele tiden.
Så var det fem uker med daglige strålebehandlig som nylig
er avsluttet. 17. sept. i fjor var dagen jeg fikk denne diagnosen.
Og min snille mann har stått ved min side hele veien.
Kjørt meg til alle behandlinger, under strålebehandlingen
som var daglig søkte han om permisjon fra jobben for
å kjøre meg og være ved min side.
Dette året har vært en stor påkjenning for oss begge,
med både frykt og redsel...
Jeg setter utrolig pris på den snille mannen min
og det er godt å være to i en sånn setting."

Kjære Beth!
Denne premien syns jeg virkelig dere fortjener,
begge to! Håper dere kan glemme hverdag og sykdom for
noen timer og bare kose dere som kjærester
på et nærliggende Scandic Hotell.

Stor klem fra Tine

♥ ♥ ♥