Kreativ Inspirasjon

Gave

I går var vi innvitert til noen veldig nære og gode venner av oss, som hadde 15 års bryllupsdag.Det var dekket langbord, 21 gjester og fantastisk mat!
Vi storkoste oss!

En av gavene fra oss, var denne puten jeg sydde.
"Kjærlighets-puten" kaldte jeg den.. ;-)
Jeg hadde printet brudebildet og bilder av de to barna deres, over på t-shirt-papir som jeg strøk over på stoff og kantet med blonder.

Her er baksiden.
Istedenfor å bruke knapper, brukte jeg samme blondebåndet, som forran, til å knyte åpningen med.

Blondene rundt gir nesten en ramme-effekt på bildene.

Jeg hadde litt lavendel igjen fra i sommer, så mens jeg først satt på symaskinen, lagde jeg også et hjerte.
Inni la jeg lavendelen og utenpå pyntet jeg med to "gifteringer".

De fikk også et gavekort på "Kitchen".

Denne puten lager jeg også på bestilling, da med eget bilde /mottiv fra kunden.
Se mere på Tine´s shop.