Kreativ Inspirasjon

Hemmelig venn!!!

Jeg fikk pakke i posten i dag!!!!!
Fra min hemmelige venn! Jeg elsker dette. Og sååååå spent da jeg pakket opp.
Hver gave var pakket vakkert inn, og nydelig dekorert. Her er ei som har tatt seg tid med gaven. Slikt liker jeg ;-)

Se alt dette fantastiske!!!!
Te, velkomst-skilt, to kroker, kjærlighet, nydelig krone og et vakkert Tildakort!
Så fantastisk. Jeg elsker ALT !!!

Se så flott det ble med kronen sammen med de jeg har fra før!

Jeg gleder meg til å smake på te´n. Skal nyte den når jeg hygger meg med noen interiørblader... :-)

Jeg har en liten mistanke om hvem den hemmelige vennen er, men sikker er jeg ikke. En ting som er sikkert er at hun kommer fra Trondheim eller omegn, for litt av Adressa lå i pakken...

TUSEN, TUSEN TAKK HEMMELIGE VENN!!!
JEG SATT UTROLIG PRIS PÅ ALT I GAVEN!!!