Kreativ Inspirasjon

Stoltrekk !

Jeg har mørke brune skinnstoler til spisebordet mitt, og en god stund nå har jeg vært på jakt etter lyse trekk som passer. Stolene er veldig komfortable og jeg liker de godt, men syns at kroken er noe mørk. Og da er det jo mye mere økonomisk, og miljøvenlig, å få i trekk, istedefor å kjøpe helt nye stoler.

Etter en lang jakt, for ryggen på stolene er veldig høy, så det ut til at jeg kanskje hadde funnet riktig trekk.

I går kom stoltrekk jeg hadde bestilt i fra La Redoute, og jeg var spent på om de passet...

YES! Endelig var jakten ferdig. De passet, og jeg er så glad. Syns det ble veldig lyst og fint.

Jeg vet det er flere som er på jakt...
Varenr. er 853.5604 hos La Redoute. (mine stolrygger er ca 60 cm fra setet og opp)

Fortsatt god helg til dere alle!!!