Kreativ Inspirasjon

Verdens flotteste brukthandel???

På Markedet fikk jeg treffe en flott og blid dame! Hun har vært kunde av Far i mange år, og den dagen jeg var med på markedet, kjøpte hun flere flotte ting, både av oss og andre. Etter endt arbeidsdag skulle vi få komme hjem til henne der hun har sin bruktbutikk/antikvitetsbutikk.Jeg ler litt for meg selv her jeg skriver, ;-) for jeg hadde hørt av mamma at dette skulle være noe utenom det vanlige, og om sandt skal sies gledet jeg meg som en liten unge, som venter på lørdagsgodt, til å komme dit. Jeg er redd jeg både trippet og ja, -nesten siklet, for å få se hærligheten...

Og jeg ble ikke skuffet!!!
Jeg har vært i noen bruktbutikker opp igjennom årene, og de er som regel litt mørke og triste, skittne og har mye skrap. Men ikke her!!!! Alt var så lyst og lekkert!

(Våkne øyne ser kanskje den lille, blå trallen som står her utenfor butikken, som var lagt ut til salgs på Fars blogg for en tid tilbake? Den har hun kjøpt.)

Hun kjøper gamle møbler som hun selv pusser opp. Og for å lage stil og atmosfære i sitt lokale har hun tatt inn litt pynteting, som lykter, lys, smykker osv. Men det er ikke det hun selger så mye av, men de flotte møblene.

Dere skulle sett meg der inne! Jeg tror jeg var litt av et syn...
"NEI, se der! Og næhh, se der! Og der! Du så mye lekkert!" -sa jeg for annett hvert skritt jeg tok der inne!

Og knippsett bilder som en annen gal paparattsi... ;-)

Prisen var det heller ikke noe å si på! Dette skapet for eks. (to meter høyt) skulle hun ha kr 2300,- for. Latterlig billig spørr du meg!

Nyt bildene damer, og møblene.

Jeg syns denne benken var aldeles nydelig. Hadde jeg bare hatt plass...

Barne-gyngestol og et skap fult av bamser.

Noe nytt og moderne blandt det gamle! We like!

På denne sengegavelen har hun malt inni med hvit tavlemaling, så barna kan skrive inni med kritt. En artig og kreativ ide!

Hun har nese for vakkre ting, og elsker å male og sette istand. Det kan mærkes på alle de flotte tingen hun har. Butikken er noe ute på landet, men er godt besøkt.

Jeg annbefaler virkelig denne butikken på det varmeste!!!
Den heter Gammelt & Smukt, og ligger i Vig i Danmark, Egebjergvej 338.

Denne damen har også et vakkert hjem.
Jeg gikk berserk med kameraet der å...