Kreativ Inspirasjon

Marked !!!

Mamma og Far var på flere Markeder før vi kom nedover. Men jeg fikk også være med en dag. Jeg har bare vært på slike marked to ganger før, og da kun som shopper, ikke som selger. Så dette var en ny opplevelse.

Far hadde tatt med mange gamle ting fra Norge. Norske ting er faktisk ganske populære i Danmark. Og Danske ting er populært i Norge. :-)

På tidligere marked hadde de solgt bra.

Denne gamle bærplukkeren syns jeg er så flott.
Legg merke til at patentnr. er stemplet på!

Det var mye folk, og salget gikk bra.

Dette flotte fuglebrettet hadde jeg bestemt meg for å ta med hjem til Norge, om vi ikke fikk solgt det på markedet. Jeg elsker jo fuglehus og brett.
Men rett etter stengetid kom en dame og kjøpte det. Trist for meg , men bra for Far. ;-)

Sink er alltid populært.

På forhånd hadde Far laget ekte vaskebenk, og den ble solgt nesten før vi hadde åpnet boden!!! Han hadde også laget flere hyller og tallerkenrekke. Dette føk også unna!

Masse flotte emaljeting. Kanner, mugger, skilt +++

En venninne stod sammen med oss, og hun solgte flotte hatter og sjal hun selv har laget. Disse kommer etterhvert også til salgs på shoppen min!

Dette var ordentlig gøy å få være med på! Jeg var utrolig sliten etter dagen, men det var det verd!