Kreativ Inspirasjon

Grillkongen!

Grillkongen ja... Nei, jeg er vel ikke akkurat noen konge på grilling, men her i huset er det faktisk jeg som elsker å grille og spise grillmat. Min kjære er ikke så glad i det desverre. Men det er ingen hindring.

Når solen skinner er det bare så godt å sitte ute på verandaen og nyte et deilig måltid mat.

Sammen med grillkjøttet hører en frisk salat til. Jeg fikk tips på et matprogram en gang om å rive, ikke skjære, salaten. Og salat skal krydres med salt og pepper, som annen mat. Dette gjør seg virkelig. Jeg elsker salat, og litt fetaost til, er heller ikke å forakte.

Iskald Cola, med isbiter!!! Et must for denne familien.

Jeg har nok fått en del lykter med tiden , og det er så kost.
Og om våren og høsten er de fine å tenne lys i, når mørket faller på. Desverre er det ikke så mye mørke kvelder her i midt-norge sommerstid, og akkurat det savner jeg.
Jeg husker da jeg var liten og vi satt på mamma og pappa´s veranda med opptent peis og masse stearinlys, inntullet i teppe, og nøt mørke og stemningen. Det var da vi bodde i Vestfold :-)

Jeg kjøpte, for en tid siden, puter på Kid, disse stripede. Syns de frisker opp litt og står i stil til de andre putene vi har.

Stueblomsten har kommet ut i godværet!

Her sitter vi og koser oss, når solen skinner!