Kreativ Inspirasjon

Garden Get-Togethers

Jeg synes dette var en veldig enkel og full gjennomførbar oppdekking. Enkle midler er tatt i bruk, men likevel lekkert og innbydened.

To skåler med kjetting er hengt opp over bordet. De er fylt med urter og lys.
Jeg satt å tenkte på, da jeg så dette bilde, at det grønne her lignet veldig på det ugresset jeg var ute å fjernet tidligere i dag. Det hadde sikkert blitt like så fint oppe i en slik krukke med et stort kubbe-lys. Det er jo det som er det fine, at dette er til inspirasjon, og så tar man det man har. :-)

Denne løsningen liket jeg godt. Runde fine stener midt på bordet og masse duftene urter i en lang blomsterkasse. Sikkert himmelsk å sitte her å kjenne den deilige duften!

Enkel dekor på tallerkene, men står i stil til resten.

Artig med en krans på stolen. Tvinn litt mose med ståltrås, og vips så har du en krans. :-)

Tøff bøtte med isbiter i til drikken. Her er det også pyntet med mose.
Det grønne går igjen som en rød tråd.
Fant du noen inspirasjon?

(alle bilder fra BetterHomes)