Kreativ Inspirasjon

1 gave, 2 gaver, 3 gaver...

Gaver i lange baner!Ja, nei jeg vet det ikke er julaften. ;-)
Vi skal ut på tur, for her er det endelig blitt ferie for alle man.
Og nå skal vi besøke familien.
Noen i Oslo og noen i Danmark. Jeg gleder meg som en unge!
Jeg elsker dansker og Danmark! Det er et utrolig vakkert land. Ja, hadde det ikke vært for at min kjære dukket opp den gangen, hadde jeg antagelig flyttet til dette deilige landet. Men når man er så heldig å ha familie der, har man en god unskyldning for å dra på tur dit istede.

Det er jo en viss avstand, og når vi endelig treffes må man jo ha med en liten ting. Jeg elsker gaver! Og få og gi! Og pakke inn. ;-)

Jeg kunne ha tenkt meg å gått på kurs og fått nye ideer og tips. Det fins sikkert mange lekkre måter å pakke inn gaver med, som jeg ikke aner.

Mamma og Far er allerede i Danmark, og allerede vært på flere markeder. Interessen er stor for Fars varer!!! Og han har reklamert for både sin og min blogg. ;-)
Han har vist levert ut lapper med web-adressene på, men nå skal det bli litt mere stil over sakene...
For jeg har laget visittkort. Så nå kan han levere ut dem, i lange baner... ;-)

Men det er ikke bare min familie som skal få gaver!
For en tid siden hadde Far en søt hylle som ble gitt ut. Responsen var så super og koselig, så vi bestemte at dette måtte vi gjøre flere ganger.
Så nå, mens bloggen, shoppen og vi har ferie, kan du skrive i kommentarer, og bli med på trekkningen av denne hyllen på tegningen. Den kommer til å ligne denne: se her Men denne blir noe bredere. Har du lyst på en slik???

SÅ ØNSKER JEG DERE ALLE EN FORTSATT GOD SOMMER!!!!!!!!!!!