Kreativ Inspirasjon

Borte bra, men hjemme best...

Da har vi kommet hjem fra en utrolig hærlig to ukers lang ferie. Vi storkoste oss, opplevde masse og shoppet en del... ;-)Vi har vært i Oslo , Kristiansand og i "hele" Danmark. Spidometeret viser at vi har kjørt 310 mil!!!! Så vi har kjørt en del, men sett masse.

Jeg elsker Danmark og kan ikke få nok av det deilige landet og de hærlige menneskene!
Jeg må innrømme at jeg kunne ha vært der nede mye lenger, men resten av familien ville hjem, og da må man bare være glad for den stunden man fikk.
Men jeg leker allerede med tanken om å bli med mamma og Far nedover i oktober... :-)

Dette er fra en av mange skjønne kvelder oppe på galleriet, på Møllen til min ste-søster. Med utsikt over Havnsø havn og solnedgangen.

Vi badet masse, og solen skinte fra skyfri himmel i en hel uke!

Vi har vært på Marked, gått masse i butikker, besøkt antikvitetshandler, vært på besøk i flere vakkre hjem, shoppet osv. Så etterhvert kommer det nok en del bilder fra alt dette.