Kreativ Inspirasjon

Jeg skammer meg faktisk! (før&etter)

FØR:
Ja, det er så en skammer seg over disse bildene!
Kjellerdelen her har vi aldri gjort noe med.
Satte bare inn fryser og vaske- og tørketrommel,
og laget bord av en gammel dør
og justerbare bein fra Ikea.

Foruten rent tøy og fulle skittentøyskurver,
ble dette også rommet for sengetøy, puter og dyner,
sommer/vinterkåper, festkjoler + + +

Og veggen inn til kinoen fikk stå slik halvferdig...

UNDERVEIS:
Ferdigmalt panel blir montert.
En blir så glad når slike ting endelig blir gjort,
og det blir bra resultat!
Under den hvite duken står alle
"gadget- tingene" til kinorommet.
Bygget inn i veggen,
men stikker altså ut i vaskerommet...

ETTER:
Hvitt, hvitt og mere hvitt !
Panelet i taket fikk et par strøk interiørmaling, hvit base.
Gulvet og veggene ble malt med hvit murmaling.
Rommet har kun et lite kjellervindu,
men med alle flater så lyse,
virker det ikke lenger mørkt og trist.

Selv om dette rommet er både vaskerom,
og lager for varene i Nettbutikken,
ville jeg at det skulle være trivelig og innbydende.
Planen er jo å tilbringe en del tid her nede.
Både med klesvasken til prinsene mine,
og pakking av varer til kundene.

Skapet fra svigers rommer virkelig mye!

Den gamle døren ble malt hvit og flyttet
over på motsatt side,
over alle "gadget-tingene".
I tillegg fikk jeg plass til noen kleskurver
til skittentøyet, og litt varer.
Alt godt skult av et par gamle overlaken
jeg stiftet fast på kanten av dørplaten.
Her jeg skal jeg stå og pakke.
Bordet er litt høyt til lille meg på 1.60 ,
så jeg må nok finne fram en liten krakk etterhvert...

Litt varer fra Nettbutikken plassert i hyllen.
Og under, henger en stor rull med innpakningspapir.

Praktisk og lyst.
Akkurat som jeg liker det.
Jeg vet jeg vil trives her.
Håper Ida også vil...