Kreativ Inspirasjon

Hva gjør man? Jo, prøver alt!

Dette er et litt annerledes innlegg.
Et innlegg om det å hjelpe.
Et innlegg om å bry seg,
Et innlegg om å vise medmenneskelighet.

Min mellomste sønns klasse-kamerat og kompis,
har en pappa som har kreft.
En kamp han har kjempet i tolv år.
I løpet av disse årene har han blitt både
dødsdømt og friskmeld flere ganger.
En kjempebelastning både for ham selv og de rundt ham.
Nå ser det desv. ut til at det må et mirakel til.
Men ting har skjedd før også,
og alle håper på det beste.
Knut vil prøve alt.
Og da er mulighetene nå,
å få kirurgisk behandling i utlandet.
Men for å kunne ta fatt på en slik behandling,
trengs det penger.
Tvillingbroren Trond har derfor satt i gang en innsamling.
De som vil bidra, kan sette inn penger på
kontonr: 4730 06 29322
(Knut Syrstad hjelpefond, Harstad Sparebank)

«I Norge eksisterer det ikke noe behandlingsopplegg
som kan gjøre Knut frisk, og alt legene kan tilby,
er eventuelt noe behandling som kan
lindre de verste plagene. ...
Som tvillingbror er jeg maktesløst vitne til at
Knut bare går og venter på å dø!
Det fikser jeg ikke lenger,
og det står klart for meg at jeg nå bare må
forsøke alt det jeg kan i et desperat
forsøk på å hjelpe broren min.»
(Utdrag fra Facebook)

Alt fra 5,- til 5 000 000,- kr...
Det er ikke størrelsen på beløpet du
kan gi, som er viktigst,
men at man gir!
Er vi mange som gir litt,
blir det til sammen mye.
Ja, nok til at Trond kan ta denne behandlingen og
få lengre tid sammen med sine barn, og familien.

Boken Knut har skrevet tidligere.