Kreativ Inspirasjon

Øye for detaljer (del 2)

Oversiktsbildet mitt av stuen ble desv så uklart
at jeg ikke kunne bruke det,
så jeg har lånt et bilde fra BoligDrøm,
så dere får litt inntrykk av hvordan ting er plassert.

Speilet og kransene bak sofaen har fått
selskap av noen skjønne, gamle
skodder og en gammel skoleplansje.

Nydelig gammel gulvklokke

På venstre side av sofaen står det nå et annet nydelig bord.
Her har Sølvi dekorert med en nydelig urne,
gammelt fransk bilde og et orginalt kaminspeil

Den moderne gasspeisen er en fin kontrast
til alt det gamle og nostalgiske.
Det nydelige speilet kjøpte hun på auskjon.

Nydelig lin-gardin med monogram på kappen.
Ja, Sølvi har øye for detaljer

Denne flotte rokokko sofaen falt jeg helt for.
Den er malt i en nydelig grå kalkfarge,
og fått hvitt nytt trekk.
Sølvi vurderte å sette den der stolen min stod,
(den jeg kjøpte)
så allerede er det forandringer på gang.
En viss fare for at jeg må komme på besøk
til deg igjen Sølvi (hi, hi)