Kreativ Inspirasjon

Større behov...

Ungene vokser og med det kommer
behovet for større plass.
Da tenker jeg ikke på å flytte til et større hus,
men behovet for mere sitteplass.
På stuen har vi en stor hjørnesoffa,
(ja, den sorte som jeg overhode ikke er glad i)
som skulle romme hele vår familie.
Men så er det nå sånn en gang at vi
sitter ikke her i huset,
nei vi ligger/halvsitter i den,
og da krymper jo sitteplassene.
Så i lang tid har jeg supplert med
en av rokokkostolene etter farmor.
Men den er gammel og skjør,
og nå har det ene armlenet blitt løs.
Og ikke er den så veldig komfortabel heller.
Det er som regel min kjære som havner i den,
og jeg syns faktisk litt synd på ham.
Men nå blir det andre boller...
Jeg fant en nydelig stol på Finn.no
Den var enda flottere da jeg fikk se den i "real life".
(den mangler litt møbelbånd, så når jeg har fikset det skal jeg
ta litt bedre bilder av den så dere får se hvor lekker den er)
Og damen som solgte den,
ja hun var et "funn" hun også...
Hva jeg mener med det skal
jeg fortelle om i morgen. ;-)