Kreativ Inspirasjon

"En spennende dag for Josefine"...

Hi, hi
Ja, spennende er bare fornavnet.
I dag har jeg gjort ting jeg ikke har prøvd før...

Og Ida var oppmuntrer og tilskuer,
og knipset bilder.

For selveste NRK var i Butikken i dag!!!
De trengte noen som kunne vise
enkle tips til innpakning av gaver,
for menn.
Først hadde de vurdert Norgesmesteren i gavepakking (!),
men han var vist ikke tilgjengelig.
Og så, via nettet, fant de meg.
Enkle, lille meg.
En utfordring som jeg tok på strak arm, hvertfall nesten.
Jeg må innrømme at jeg først fikk helt hetta,
men da det viste seg at det "bare" skulle legges ut på nett-tv,
ble prestasjonsangsten litt roet ned.

Jeg la opp løpet selv.
-Hva jeg skulle si.
-Hva jeg skulle pakke inn.
-Og hvordan det skulle dekoreres.
Det vanskeligste var å se rett inn i kameraet...

Me in action...

Veldig enkelt dekorert,
slik" at selv Far kan klare det".
Videoen skal jo være en hjelp til mannen.
Så jeg prøvde enkle ting, med litt variasjon.

Hvordan det hele ble,
gjenstår å se.
Både de fra NRK og Ida påstod det ble supert,
men jeg har som sagt ikke sett noe av det ennå...
Link kommer

(alle foto, med mitt kamera: IDA)