Kreativ Inspirasjon

Dobbelt glede!

Jeg bare elsker å pakke ut varer,
spesielt når Far har vært på shopping i Danmark.
Han har jo holdt på med dette i mange ti-år,
og har sine kontakter og hemmelige jaktområder.
Ja, du skal se meg,
når jeg står og roter i banankasser og avispapir.
-Ser ut som en liten, lykkelig pike:
Småhyler, sukker og stønner med hektiske kinn.
"Åh, se da! Såååå skjønn. Åh, se på den! Åhhhh!! "
Ja, sånn går det når man er fornøyd med sin Far´s jakt!
Hi, hi
I noen av eskene var det denne gang
de skjønneste, gamle mokkakopper.
(som sikker flere allerede har fått med seg)
5 , i hvitt og gull,
fikk jeg ta med hjem.
For hjemme har jeg et kaffeservise,
gammelt som bare det,
forært av min 100 år gamle mormor,
for lenge, lenge siden.
Og de 5 mokkakoppene jeg fikk,
er akkurat maken som servise.
De havner ikke innerst i skapet,
for å samle støv,
for her i huset drikker vi MASSE kaffe.
Vanlig svart kaffe, kaffe med fløte,
Cafe laté, iskaffe, espresso +++

Og i dag fikk jeg hyggelig mail i fra "Keiserne"
De hadde vært i det store gavedryss-hjørnet,
noe som hadde medført at jeg vant kaffe.
Så her blir det enda mere kaffekos!