Kreativ Inspirasjon

Jeg bare elsker bryllup!!

Lørdagen våknet vi til et fantastisk vær.
Strålende sol og varmt.
Ja, man skulle nesten tro det var bestilt.
Det ble så fin en ramme rund hele vielsen

Og brudeparet strålte omkapp med sola
hi, hi
Utpå kvelden kom et skikkelig uvær,
med torden og regn.
Men da satt vi godt plassert i festlokalet og
tordenskrallene ble bare en artig effekt til talene.

Alt var så vellykket
Ja, jeg klarte å danse på meg både
vannblemme og det mere
hi, hi
Eneste ulempen er at bruden flytter sørover,
og vi får ikke se hverandre så mye.
Men jeg vet det er det beste,
og så har vi jo både Skype, Mail, Facebook, SMS ++++
for å holde kontakten, så det skal ikke stå på det.
Og ikke tar det lang stund å reise med fly heller.

Helgen har gått i ett,
så blogg og nettet er det siste jeg har tenkt på.
I dag måtte jeg jo oppdattere meg litt her inne,
og hva oppdager jeg...?

JEG ER EN AV FINALISTENE I
JUNIUTFORDRINGEN PÅ NIB!!!!!!!!

Etter min mening er det ikke det beste
bilde i innlegget mitt som er tatt ut,
men, men.
Jeg bare elsker den uteplassen,
og mange har kommentert den.
Det gjør meg så glad.
Du må VELDIG GJERNE gå
inn å stemme på meg HER*****