Kreativ Inspirasjon

Ikea-hacking, midt i natten...

Det ble ut i de sene nattetimer,
akkurat som jeg var redd for...

For noen uker siden fikk jeg en mail fra Ikea,
om jeg ville være med på å hacke et møbel,
som senere skulle auksjoneres bort,
under loppemarkedsdag på Ikea,
hvor alle inntekter går til Redd Barna.
Det hørtes jo både utfordrende og spennede ut,
så jeg kunne jo ikke si nei til det.
Møblet skulle egentlig hentes mandagen,
men uken har vært så hektisk,
så jeg fikk ikke hentet møblet "mitt"
på Ikea før på fredag, etter jobb.
Og helgen har stått i kjærlighetens tegn,
med koselig bryllup.
Ideen til stolen min har riktig nok
kvernet i hodet noen dager,
men det var først i dag jeg fikk satt i gang.

Men jeg fikk det ikke til som tenkt...
Det stoffet jeg hadde tenkt å bruke
var ikke så fint likevel.
Ja, det var vel egentlig flere stoff som manglet,
for å få det utrykket jeg hadde planlagt...
Heldigvis hadde jeg mye annet liggende,
og en ny ide kom.
I utgangspungtet skulle stolen bli litt tøff og klassisk,
men den ble istede romantisk og...
Ja, jeg vet ikke helt...
Under er et lite glimt.
Flere bilder kommer i morgen,
eller rettere sagt,
senere i dag.
:-)

Stoffet er strøket,
og litt lim står og tørker, i press.
Så jeg håper alt er bra i morgen,
for kl 11 skal den vises fram på Ikea...

PS! Trekkning av million-feiringen min er utsatt til torsdag,
(litt mye å gjøre...), så om du ikke har skrevet deg på enda,
er det fortsatt tid!