Kreativ Inspirasjon

Mann for sin hatt...

Da jeg kom over denne gamle hatteesken,
ja da måtte jeg bare ha den
Oppi lå det en gammel flosshatt, laget i Paris!

Jeg har prøvd å lete litt på nettet for å finne noe om denne
gamle hattebutikken som en gang lå i Søndre i Trondheim,
men desv var det ikke så mye å finne.

Jeg fant et bilde i fra Søndre gate 10/ Apotekerveita,
fra ca 1960,men det var det hele.
Og ingen hattebutikk på bildet her.

Kanskje er det noen av dere som vet litt,
eller på hvilke nettsider
jeg kan finne mere om det?

Mellomste prinsen måtte prøve ut hatten.
Og da selvfølgelig med fullt tilbehør...
Dress, skjorte (skulle vel vært hvit da, men..),
tørkle, gamle briller og bestefars gullklokke
sammen med hatten.
Han ble så flott,
og hadde en liten oppvisning her.

Lurer på om ikke han også er født over 100 år for sent...