Kreativ Inspirasjon

Dagens innlegg smitter ikke, -tror jeg...

Denne uken har virkelig vært i sykdommens navn.
Far oppererte foten sin like over jul,
og vi var så glad da det endelig skjedde.
-han hadde stått veldig lenge på venteliste.
På mandag ble han lagt inn på sykehuset igjen.
Han hadde fått sykehusbakterie!
Så han måtte enda en gang under kniven
og satt på sterke medisiner.
Hell i uhell,
-selv om såret måtte åpnes og mye måtte fjernes,
slapp han å ta ut skruene og begynne på nytt.
Nå ligger han på enerom med egen "touch"-tv
og søte sykepleiere,
så han har det nok temmelig bra :-)

Onsdag var det mammas tur på sykehuset.
Ingen stor opperasjon,
men likevel...
Samme dag fikk min mellomste sønn "spy"-sjuka,
og var skikkelig dårlig stakar.
Torsdag klaget den minste på kvalme
Fredag klaget den største på kvalme

Og alt dette gjorde jo at mor fikk vondt i halsen og feber.
Noe jeg får når jeg er skikkelig sliten.
ME´ns signaler på at nå er det påtide å roe ned!

Så derfor viser jeg dere bilder av kjøkkenet i dag,
for det er det eneste stede i huset hvor det er ryddig!

I dag skal dagen brukes til å pleie meg selv litt,
det innebærer kaffe og interiørblader på soffaen,
og gjøre ingenting resten av dagen.
For her skal feber og halsvondt kureres med ro og hvile.

Til sist vil jeg komme med et supertips til slitne
husmødre og møkkete vinduer...
Disse jernfriseene fra Jeanne Dárc living
er supre å sette i vinduet.
De er meget dekorative, hindrer inn og utsyn.
og ikke minst, man ser ikke de
skitne vindusflatene så godt heller!!!

PS! Ikke studer mine...