Kreativ Inspirasjon

Boktips!

I dag kom det en skikkelig flott bok i postkassen min.
Det er damene i denne bloggen Belle Blanc
som står bak denne boken.
Mange av bøkene som har kommet på markedet i det siste,
med interiør fra den franske og landlige stilen,
har hatt mye bilder fra div blogger som jeg allerede har sett.
Men denne boken overrasket.
Her var det mye nytt som jeg ikke har sett før.
Jeg vet dette blir en bok jeg kommer til å
ta fram igjen og igjen,
for å nyte og bli innspirert av.

Har du også lyst på en?
Jeg bestilte min her *****
Den er så langt bare kommet ut på tysk,
men bilder sier mere enn tusen ord ;-)
Omregnet i dagens kurs, blir det ca 315,- kr
for boken ink. frakt.

Vil du se flere bilder fra boken, kan du gå hit****

**********************
Oppdatering:
Jeg har fått tips om at du kan få boken på cdon.com
Der koster den kr 199,- , eks. frakt.
Dit kommer du ved å trykke her ***