Kreativ Inspirasjon

Da er den her!!!

Da er Inspirasjonsguiden for 2011 kommet.
I år er den også full av spennende butikker og kafe´r.
Men forskjellen i år er at den også har
med andre byer i tillegg til Oslo.

Du finner butikkguide for både Drammen/Asker/Holmen,
Drøbak/Nesodden, Kolbotn, Lillestrøm, Gjøvik
og sist, men ikke minst Trondheim, og vår lille Butikk!

Alle i boken tilbyr rabatt/gave ved
førstegangs besøk med boken.
Så her er det virkelig penger å spare,
spes. når man tenker på at den koster bare kr 129,-

Og flere interiørblogger er tatt med,
sammen med flotte bilder de selv har tatt,
og vunnet i konkuransen som ble holdt
på bloggen til inspirasjonsguiden i senhøstes.
-Blogger som det virkelig er verd å kikke innom.

Og bakerst er det en shoppeguide for København,
med tips om flotte butikker som ikke ligger i hovedgaten,
og kanskje derfor ikke er så lett å finne.
Køben er en by jeg har trasket mye i,
men det var flere butikker jeg ikke viste om,
som jeg definitivt skal stikke innom neste gang
jeg er i Danmark!

Boken selger jeg nå på Shoppen min
og selvfølgelig også i Butikken i Nonnegt.
"Løp og kjøp"
;-)