Kreativ Inspirasjon

Dagen der på...

Et stort pluss med å ha gjester,
er jo at man får ryddet skikkelig!
Man går liksom litt mere i dybden
når man vet det kommer folk.
Til min kjæres store fortvilelse,
har gangen i lange, lange tider sett
ut som et verksted.
Maling, papp, varer, gamle vinduer +++
har blitt stuet der.
Grunnen er at gangen vår er stor,
og super å få malt og pusset opp div ting til butikken i.
Men nå er det ryddet helt opp,
og jeg har hengt opp litt pynt.
Jeg er jo så enig med min kjære,
at det er mye triveligere nå.
Men når man driver med butikk,
og pusser opp gamle ting,
må man jo ha et sted å holde på...

Gårdagen, eller skal vi si natten,
ble vellykket, tror jeg.
Det virker som ungdommene koste seg.
Etter en samlet frokost,
sitter de nå å spiller kort.
Koselig å ha huset fullt av så kjekke barn!

Flere av dere lurte på hvor jeg har fått i lysestakene.
To av de kjøpte min kjære og jeg da vi var nygift,
altså for snart 19 år siden...
Den tredje fant jeg i Sverige, da jeg var der.
Alle var i messing orginalt.
Den fra Sverige var sort da jeg kjøpte den.
De andre sprayet jeg sort og hvit.
Den hvite står til vanlig på soverommet vårt.