Kreativ Inspirasjon

Black and white...

I kveld skal største prinsen ha "fæst"
Tiden med ballonger og papptallerkner er forbi.
De begynner å tre inn i de voksnes rekker,
og da måtte jo bordet dekkes litt voksent også...

For noen år siden så jeg en ide i et magasin.
Den gikk ut på at de hadde tatt gamle skjorter,
og brukt de som brikker under tallerknene.

Jeg syns ideen var ganske kul.
I og med det er både gutter og jenter
som skal komme, laget
jeg både hvite og svarte skjorter.
På de hvite skjortene brettet jeg sorte servietter
og la i skjorte-lommen,
så det ser ut som brysttørkle.
På de sorte tok jeg hvite servietter.
Man kan også klippe ut sløyfer/propeller
i papp og sette i snipppen,
og skrive på navn og ha de som bordkort.
Min store prins ville ikke ha det,
men det kan jo være en ide for noen andre.

Her blir det nok liv i kveld.
Og alle ti skal ligge over.
Artig det!