Kreativ Inspirasjon

Tekst på bildene...

Jeg har lekt meg litt på et program vi har på dataen.
Der fikk jeg til å sette tekst på bildene.
Syns det ble kult.

Her har jeg satt på teksten

"Vend alltid ditt ansikt mot solskinnet,
så vil skyggene falle bak deg!"
oppå et søtt vintagebilde.

På denne puten satt jeg på

to bilder som hadde fått tekst.

Først satt jeg bilde inn i en ramme,

som var i programmet,
og etterpå la jeg inn teksten
"Kjærligheten får ikke jorden til å snurre.
Men det er kjærligheten som gjør det verd
å bli med på noen runder."

Her valgte jeg en litt nostalgisk

bakgrunn, satt inn bilde
og la så tekst på toppen.
"Barn trenger kjærlighet,
spesielt når de ikke fortjener det."

Her er en annen med to bilder til.

Denne la jeg på teksten

"Vi lærer mer ved å beundre
enn ved å kritisere!"

Jeg er glad i rim, regler og ordtak,
og har opp igjennom årene samlet
mange i en bok.
De er flotte å ta fram når man vil
gjøre noe ekstra ut av ting,
som et brev, en tanke til en venn,
på bloggen min, eller
som her, -på bilder/puter.