Kreativ Inspirasjon

Masse bilder fra butikken!

Jeg syns vi har fått inn så mye
lekkert i det siste!
Om jeg hadde hatt plass,
ville jeg tatt med meg
halve butikken hjem.
Hi, hi

I det siste har vi hatt flere slike vakre,

gamle kommoder,
og de har blitt solgt temmelig raskt.
Denne kom inn i dag.

Flotte knotter og ben på den.

En sjarmerende gammel krakk!

Dette bordet har to ileggsplater,

så det blir langt og flott.

Hyllene er full av porselen, kopper og kar.

Denne tavlen er ganske stor,
laget av en gammel ramme.

En del ny-/gammel-sølv er også kommet inn.

En artig hylle,

med skuff.

Denne flotte barnesengen har også

akkurat kommet inn.
Den er gammel, og vakker.

En gammel gyngehest til

barnerommet eller som
dekorasjon på stuen...

Et gammelt langbord,

med mange sjarmerende
og forskjellige krakker.

To flotte nattbord,

med marmorplater på toppen.

Dette er sjarm på sitt største!

Er det ikke vakkert?!?

Skodder har vi også fått inn igjen.

Dette soveromsmøblemanget kom i dag.

Lav kommode og et nattbord.

Jeg har vært så heldig å

fått tak i flere skikkelig gamle dører.
De er fra Orkla/Thamsam,
og stod i formannsboligene.

Slike dører er flotte som dekorasjon
i seg selv mot en vegg,
slik jeg har gjordt her i butikken,
men kan også brukes til mye annet,
som feks. bordplate.

Et vakkert rundt bord!

Vaskebord er veldig populært.

Denne har akkurat kommet inn.

Vi har igjen en lysekrone av

de jeg fikk med hjem fra
Danmark, og Lisbeth Dahl´s
lagersalg.

Det har også kommet inn gamle vindusrammer igjen.

Sjarmerende krakker!

Slitte og flotte utemøbler

Gamle skuffer har vi i flere

størrelser og farger.

Som dere ser er det kommet MASSE lekkert!!!

Hjertelig velkommen!

PS! Husk vi har begynt med lørdagsåpent å.