Kreativ Inspirasjon

Skilt og blomster

Etter at jeg stengte butikken i dag,
kjørte jeg en liten tur innom Plantasjen.
To store Hortensia fikk være med meg hjem,
-blant annet.. ;-)

Jeg har hatt masse avskårne blomster i stuen

i det siste, men de sang på siste verset nå,
så det var godt å få inn noe nytt og friskt.

I butikken pakket jeg ut en stor pakke

fra Danmark som kom i går.
Masse flotte skilt, i gammel stil.

Solgte mange i dag,

men det er ennå flere igjen.

Gøy med noe nytt!

Jeg bestilte de fra nett,

og da de kom,
oppdaget jeg at de var enda finere
i virkeligheten,
enn de var på bilder på nettet.

Lurer på om jeg ikke må ha noen selv også...

(PS! Til de som lurer på hvordan det gikk
med premiering av kostyme i går...
Så vant min store prins ikke.
Det var en som var Peter Pan som stakk av med
premien for beste guttekostyme
og ei søt lita "Snipp" av jentene.