Kreativ Inspirasjon

Soverommet er FERDIG!!!

FØR! (Nr 1)

Huset er fra 1958 og dette soverommet har aldri vært pusset opp.
Ja, hadde vi søkt på TV3´s "Norges styggeste rom",
hadde vi sikkert blitt trukket ut.
Det var skikkelig ille.
Men når et helt hus skal pusses opp,
tar det litt tid før man kommer rundt...

FØR! (Nr 2)

Den eneste som var gjordt her, var skifting av vinduet.
Ikke listene hadde kommet opp en gang.

FØR! (Nr 3)

Gulvet og døren var blitt veldig gule med årene.
Ja, det beste med dette rommet var vel senga vår!
Verdens deiligste!

FØR! (Nr 4)

Garderobeskapene var ok.
Innebygget og laget av snekker på stedet.
Men malingen... :-(

FØR!

Avrevet tapet.
Manglende lister.
Ja, listen var lang.

FØR!

Bildet sier vel mere enn tusen ord!

ETTER! (Nr 1)

Små glimt av soverommet har jeg jo allerede vist dere,
men her får dere litt mere helhetsbilder.
Jeg syns det er blitt et flott resultat,
spes. når man ser på før-bildene!

ETTER! (Nr 2)

Gulvet har fått hvitmaling,
vinduet har fått lister,
og gardiner er også på plass.
Rommet er blitt veldig lyst og trivelig.
Og det virker større!

ETTER! (Nr 3)

Stolen fra gangen har fått kommet opp hit.
Jeg holder på å lage en maken,
men i linstoff,
men den er ikke helt ferdig,
så da får denne stå å pynte opp i mellomtiden.
Døren har også blitt hvit,
for å stemme mere over ens med resten av rommet.
En liten krok er kommet opp,
for å henge nattkjole ol. på.

ETTER! (Nr 4)

Garderobeskapene var såpass
grei, at vi valgte å beholde de.
Men de fikk også litt hvitmaling.

Det er gøy å pynte litt ekstra,

nå når vi endelig er ferdig,
og alt er nytt!!

Kommode i min stil.

Speilet som matchet,
hadde jeg problemer med å finne,
så det endte med jeg fant ett i sort og gull,
som ble malt i hvitt.

Elsker bena på den.

Romantiske puter gjør seg.

Disse kjøpte mamma da jeg var liten.

Og disse fant jeg til halv pris,

da jeg var å hentet tapeten,
på Byggmakker.

Nå er alle rom i huset pusset opp.

Det står igjen litt lister og småpirk,
men etter nesten 5 år med egeninnsatt
fra min kjære og meg, er vi kommet rundt!
Og i kveld skal det feires med jordbær og champanje på sengen!!!
Hi,hi -Man må jo feire det som feires kan ;-)

Og litt stearinlys og romantikk,

føller med!

Nærbilde av speilet jeg malte.

Nå gleder jeg meg til å gå å legge meg om kveldene!!!