Kreativ Inspirasjon

Shabby Chic i hagen...

Gårdagen var aldeles nydelig,

med solskinn og god temperatur.
Hele dagen ble brukt ute i hagen

Nye blomster ble plantet.

Og jeg "stylet og stasjet",
og koste meg som bare det.

Symaskinbordet har stått ute i vinter,

og nå har det kommet fram masse rust på understellet.
I love it!

Nå har jeg laget masse vinduer,

med krittavle, glass eller hønsenetting,
for andre, så nå var det på tide å lage ett
jeg selv kunne ha.
Jeg kombinerte glass og hønsenetting.
Og nå pynter det oppå symaskinbodet,
med små lysbøtter og lykter på.

Midtstill

Jeg ser dette fra kjøkkenviduet mitt.

Så når jeg sitter ved benken og syr,
koser jeg meg med denne utsikten :-)

Roser ble kjøpt inn i går.

Både potteroser og stilkroser.
Jeg er veldig glad i hvite stilkroser,
men denne dyprosa falt jeg helt for.

Litt urter ble også satt i krukker.

Så nå er det bare å gå bak i hagen å hente,
når vi trenger det lille ekstra i maten ;-)

Jeg fikk også endelig tak i Peoner!!

Det har jeg vært på jakt etter i flere år,
men ikke lyktes.
I går fant jeg en hvit og en rosa.
De er ikke mye å ta bilde av enda,
men jeg gleder meg til vi kommer lenger ut
på sommeren og blomstene dukker opp.
Jeg syns de lukter aldeles nydelig!