Kreativ Inspirasjon

Ha det på bade!!!

Det ble en lang dag i byen i går.
Mange gardinprøver ble tatt med hjem.
Men ingen var fin. :-(
Desverre.
Men vi er nærmere hva vi ønsker oss,
og det er jo noe.

Men tro ikke at jeg bare så etter gardiner...
Åh, nei,
Bytur uten unger = tid til interiørbutikker!!!

Jeg koste meg bla. inne hos EmmaHouse,
-en av mine absolutte favoritter.
Og i går la jeg igjen en del lapper der,
-igjen :-)
Disse lekkre håndklerne, med broderier
på, MÅTTE jeg jo simpelthenn bare ha.
De er en fryd for øyet, men
også utrolig myke og gode!

En søt liten linpose med blonder og strass,

med en rund, søt såpe inni.

Den gamle håndsåpepumpen var elendig,

og nå fant jeg en som virkelig virket
og var lekker. Såpekoppen måtte
også bli med.
Ikke til såpe, men til mors pynt...
;-)

Og sist, men ikke minst,

Denne søte tøyposen.
Det samme monogrammet/mønsteret
som på hånddukene.
Den blir nok hengende på veggen, til pynt.
-Alt for fin til å brukes...
:-)