Kreativ Inspirasjon

Blandet drops...

Det er så masse flotte og billige tulipaner til salg for tiden.

Jeg elsker blomster og får aldri nok.
Disse ble med hjem før helgen, fra Ikea.

Denne søte duken fant jeg på Byggmakker,

da jeg hentet tapetrullene til soverommet.
For :JA, DE HAR ENDELIG KOMMET.

Så i helgen har vi jobbet og stått på inne, -i godværet!
Taket ble malt.
Listene ble malt.
Og nesten all tapetseringen ble ferdig.
Vi gikk tom for sparkel (selvfølgelig),
så de to siste lengdene med tapet må vente til
vi få kjøpt mere.
Jeg skal inn til byen i dag og
se om jeg finner noen finne tekstiler
til gardiner, sengeteppe og puter...
De tekstilene som var i soveromsmakeoveren
fra BHG, som jeg hadde innlegg om her
for en liten stund siden, syns jeg var aldeles skjønne.
Men de kom fra England, og jeg aner ikke
om de i det heletatt selges i Norge.
Jeg får ta meg en runde å se om jeg finner
noe lignenede, eller kanskje noe helt annet...
I kveld og noen dager framover
skal gulvet slipes, vaskes og males.
Jeg gleder meg til å bli ferdig!!!