Kreativ Inspirasjon

Gamle kakeformer...

Helt siden jeg så den supre og artige ideen
med gamle brødformer og juletrelys,
i boken Sjarmerende Gjenbruk,
har jeg vært på jakt etter slike lysholdere.
Det var ikke lett.
Men sist helg var ei venninne i
Sverige og fant noen på en bruktmarked-butikk.
Gjett om jeg ble glad!!!
Følte jeg hadde fått de reneste juveler!!
Jada...jeg vet jeg er litt rar...
;-)

Men jeg følte for å vidreutvikle ideen...

To av formene jeg hadde fikk jeg ikke ren.
De var veldig stygge.
Så jeg fant fram malekosten og gav formene
to strøk med hvitmaling,
og inni formene satt jeg på et
vintagebilde med decou-lim.
Lyst og lekkert...

Så hadde jeg en bunn til en rundform.

Jeg lite den så godt og ville prøve å få brukt den å.
Ett av trelysene var veldig "vribar",
slik at lyset fikk til å stå rett til tross for den
bratte formen på selve klypen.
Her satt jeg også på et vintagebilde.

Lysestaker og lykter får man da aldri nok av!!!

Eller...