Kreativ Inspirasjon

Dagen i dag:

I dag har jeg tenkt å prøve meg på et loppemarked...
Jeg har aldri vært på det her i Trøndelagen før!
(Bedre sent enn aldri...)

Det heter seg at man skal få ting for en billig penge,

men jeg har hørt litt ymting om at det ikke er helt slik for tiden.
Spennende å se hva jeg finner,
og om det koster "skjorta".
Riktig, riktig god lørdag til dere alle!!!!
Her stråler solen i dag.

*************************************************************************************

OPPDATERING:

Disse tingene fant jeg.
Syns dette var fine ting.
Jeg betalte vel rundt kr 70,- for alt sammen,
og det syns jeg var et kupp!

Men desv opplevdes loppemarkedet som en skuffelse i sin helhet...
Lite varer og mye av det var skrap.
De tingene som var ok, var priset høyt!
Brukte ytterjakker til kr 100,- ...
Drøyt syns jeg.
Det var også noen gamle stoler der.
De var flotte, men
til en pris av 500,- pr stk. synes jeg
det var temmelig drøyt!
Vi selger jo slike stoler i butikken for 350,-...
Er det vi som er veldig billig, eller er det
loppemarkedet som har priset seg helt ut???

Fra jeg var liten minnes jeg at loppemarked var uten priser...
Er det ikke slik lenger?
Her var nesten alle varer priset eller fordelt
på bord merket 5,-kr , 10,- kr, 20,- kr ,
50,-kr og 100,- kr og 200,-kr.
Varene på de sistnevnte bordene inneholdt ting jeg ikke
ville ha betalt mere enn 20,- kr for...
Vi var der riktignok ikke før i 12.30 tiden,
men loppemarkedet skulle vare helt til 1800 i kveld og
i morgen også, fra kl. 10 til 18.

Er det slik gjengs over er det synd!
Da er jeg redd det blir mindre og mindre
attraktivt for folk å gå på slikt...
Eller hva tror/syns dere???