Kreativ Inspirasjon

Kjøkken hjemme hos...

Jeg har lenge ytret ønske om

å få ta bilder av dette flotte kjøkkenet...

Dette flotte kjøkkenet tilhører en venninne av meg.

Og på søndagskvelden fikk jeg en sms,
med beskjed om at kjøkkenet var vasket og ryddet...
Så da pakket jeg fotoutstyret og dro rett bort
og knipset i vei!!!

Kjøkkenet er stort og lyst!

Selve kjøkkenet er fra Fossline.
(klikk på bildene, for å se de større)

Hun var ikke sikkert på hva det heter,

men vi tror det er Herskapskjøkken.
Hvitmalt, profilert eikekjøkken.
Kjøkkenbenkene er i heltre eik.

Hun har en slik "gruve" også.

Det gjør hele kjøkkenet ekstra flott
og eksklusivt.

Her er litt mere nærbilder av den.

Hun har også flere flotte vitrineskap.

To av dem går helt ned til benken.
De står på hver sin side av gruven.

Litt detaljer fra kjøkkenbenken.

Kjøkkenet er så stort at

det er god plass til et stort
spisebord, og mange rundt bordet!
Stolene er fra Møbelringen.
(samme som mine. hi, hi)

Her har hun dobbel verandadør,

som går ut til en stor og koselig veranda.
Der ute har de også et stort spisebord,
som er deilig å sitte ved,
og nyte maten og utsikten,
en varm sommerdag!

Har du sett denne lysekronene før?

;-)
Den har hun kjøpt i butikken vår,
Shabby Chick & Antikk ...

I enden av kjøkkenet har hun slike

høye og smale vinduer,
en på hver side av benken.

Denne benken er aldeles nydelig.

Hun fikk tak i den hos en interiørbutikk,
som solgte mye lekkert, men
som nå desverre er nedlagt.

Tusen takk for titten Hege,

og for at jeg fikk komme å ta bilder hos deg!!!