Kreativ Inspirasjon

Før og etter

FØR!

På loftet til ei venninne lå disse
rammene og bare samlet støv.
(støv og støv fru blom,
-ikke så mye støv i det hjemmet men...)
;-)

FØR!

ETTER!

Alle rammene fikk noen
omganger med hvit maling.
Et av de store rammene laget jeg
et lite kunstverk /collage i.
Jeg brukte ark med div. tekst på,
vintagebilder i sort/hvitt, blonder,
hjerter og litt annet stasj jeg hadde.
Jeg lot teksten komme litt ut av bilde,
på selve rammen, for å gi en litt
anderledes effekt.

ETTER!

Jeg gjorde det samme med ett av de andre mindre rammene også.
Litt mindre stasj i dette, men samme type kunst/collage.

ETTER!

Denne rammen var så liten,
og så vakker i seg selv,
så her satt jeg bare inn et vakkert
vintagebilde i sort/hvitt,
som jeg også hadde limt noen ordtak på.

ETTER!

Til de to siste rammene fant jeg i tynne plater,
som jeg malte med krittmaling,
og satt inni,
slik at de kan brukes som husketavler eller
bare pynte opp med et ordtak for dagen.
Slike tavler er alltid kjekke å ha!

Dagens motto!!!
;-)

(PS! Minner om jubileumstrekkningen i innlegget under her...)