Kreativ Inspirasjon

1 ÅR!!!

Jeg har ikke før rukket å hatt gavedryss på 100 000 besøkende,
før jeg nå skal feire 1 års jubileum!
Du og du som tiden flyr når man har det gøy!!!
Det er jo alle dere flotte bloggdamer og
de koselige kommentarene man får,
som bidrar til at dette er så topp.

Så som seg hør og bør vil jeg gjerne
forrære dere noen små gaver...

Den ene gaven er en gammel tresko,

som skomakere brukte før i tiden.
Den jeg gir bort ligner litt på denne,
men er ikke nyproduksjon,
men av den gamle gode sorten.
Slike er artige å pynte med på et fat,
eller man kan stikke et vakkert kort inni,
som her på bildet.

Den andre gaven er to av mine dekorerte kleshengere.

Så skriv deg på,
blogger eller ikke.
Og er det en av gavene du har mere lyst på,
kan du gjerne nevne det...
Lykke til!

(PS! Besøkstelleren min tikker som bare det om dagen, så det er ikke lenge til jeg også skal feire 150 000 besøkende...)