Kreativ Inspirasjon

Litt oppfrisking...

FØR!

Jeg ble så glad da vi fikk tak i
denne gamle kjøpmannsdisken til butikken.
Den fikk flere omganger med høytrykkspyleren.
Men jeg syns den liksom aldri ble helt ren...
Luktet gjorde den og´...

Og de som har vært innom butikken vår,
har kanskje fått med seg at jeg er helt "alergisk" mot
typisk "atikkvitets-butikk-lukt".
Alt som kommer inn i butikken blir vasket godt,
og mye av det blir også pusset opp og malt.
Og for å være helt sikker på god lukt,
tenner vi masse vaniljelys,
når butikken er åpen.
Alle kommenterer hvor godt det lukter ;-)

ETTER!

I og med disken ikke ble noe bedre av god skuring,
tok jeg malerkosten fram.
Forsiden og sidene på disken fikk seg to strøk.
Den skittengule fargen ble erstattet med eggehvitt.

For å pynte litt ekstra på den,

hadde jeg en sjablong jeg hadde fått i til halv pris på nettet,
og brukte svart maling for å få teksten godt fram.

Lukten av disken ble mye bedre etter dette.

Jeg har ennå ikke malt skuffene på baksiden,
og det vil nok gjøre at det ikke vil lukte i det hele tatt.
Men i mellomtiden har jeg satt luftelys nede
i hver enkelt skuffe, så de sprer god lukt hver gang en skuffe blir åpnet.
:-)