Kreativ Inspirasjon

I´m back !!! ;-)

Jeg har hatt noen deilige dager i Danmark!
Jeg elsker Danmark, -både språket, menneskene,
landskapet, kulturen og butikkene.

Flyet vårt nedover var 1,5 timer forsinket
fra Castrup/København, grunnet uvær...
Jeg måtte trekke på smilebåndet
da vi landet, for det var vindstille og
hele 5 cm nysnø!!!!
Danskene er nok ikke så veldig vant til snø,
som legger seg. Den smelter som regel med en gang,
eller ligger maks til kvelden.
Nå lå den i nesten fire dager!
Men lørdag ettermiddag kom varmen
og snøen smeltet fort.
Mandag, da vi dro hjem igjen,
var det +8 grader,
og grønne marker og fuglekvitter.
Skikkelig vårstemning!
Men den varte ikke lenge,
for i Trondheim var det minusgrader og
snøfall...

Første dag i Danmark gikk til å dra

til Lauritz for å hente noen tepper
som venner av Far hadde budt på,
og kjøpt, og som skal med til
Norge i påsken, når vi har bil med nedover.

Jeg er selv ofte inne på

nettaukjonene og kikker.
De har mye fint,
og man kan være heldig å få mye billig.

Men jeg har aldri vært i lokalene og sett.

Spennende.

De har noe for en hver smak...

Her inne tas bilder av produktene de legger ut på siden,

til auksjonene.

Denne sengen syns jeg var aldeles nydelig.

Jeg har opplevd masse og tatt masse bilder.

Mere kommer...