Kreativ Inspirasjon

Hos min skjønne ste-søster!

Som sikkert flere har fått med seg,
bor min søster med sin familie i Danmarks
største, gamle Mølle.
(Se hva jeg har skrevet før her.)
Så da jeg fant en gammel vekt, med Møllemotiv,
på en auksjon, måtte jeg jo bare kjøpe den til henne!
Som dere ser har hun flere skjønne ting
med mølle-motiv.

Denne flotte lampeskjermen har hennes

avdøde mamma designet og laget!

Hun samler på hvite emaljeting.

Jeg prøvde å finne slikt i Dk, for
salg i butikken, men fant desv.
ikke noe. De er veldig vanskelig å
få tak i. Kanskje neste gang...

Litt sjarme og gammelt på kjøkkenet!

Denne gamle dukkevognene har hun hatt

lenge, lenge. Den har tilogmed overlevd
en brann... Alt rundt den brente opp,
men den var urørt! Helt utrolig.
Er den ikke flott?!

En hvit skjønn himmelseng!

Legg merke til den flotte detaljen
med reinstyrpelsen på veggen bak!
Putene i sengen var en gave fra meg.
De skal symbolisere henne på Møllen og det
andre motivet skal være meg...
;-)

Badet er skikkelig Shabby Chic-stil.

I love it!

Hun har jo også flere av Far´s hyller!

Inne i Møllen står denne døren,

som fører inn til selve Møllen.
Er den ikke sjarmerende?

Bilder fra portrommet.

Her inne satt man hestevognene,
og lesset av kornet og lesset på melet.

Et gammelt vindu,

hvor det er satt i speil...

Slike sjarmerende trapper går fra etasje til

etasje inne i Møllen.
Dette er den som går fra hovedplanet og opp i 2 etg.

Et slikt gammelt fjøsvindu, i stål,
har hun satt speil i også.
Neste gang vi skal til Dk, og da i bil (!),
skal jeg prøve å få tak i slike, og
sette i speil her hjemme.