Kreativ Inspirasjon

Før og etter...(del 3 )

FØR!

Jeg har fått tak i noen flere gamle vindusrammer med sprosser.
Disse var i veldig dårlig forfattning, og med
knuste glass,men det er ingen hinder. ;-)
Jeg har tidligere vist hva du kan gjøre med slike vinduer.
Se del 1 her,
og del 2 her.

Nå viser jeg en tredje ting du kan gjøre...

ETTER!

Jeg tok ut alle glassene,
skrapet bort gammel, løs maling,
og gav den to strøk med ny maling.
Deretter skrapet jeg rammen litt med en kniv,
for å få fram den gamle slitte, effekten.

På baksiden stiftet jeg fast hønsenetting.

Denne vindussprossen, med slik netting inni,

er super som oppslagstavle.
Pynt den med skjønne dikt,
vakre kort, og huskelapper.

Man kan også bruke den som en fotoramme,
med flotte familiebilder,
og pga klypene, blir de enkle å skifte ut.