Kreativ Inspirasjon

Oppdateringer

Ja, vi holder på ser dere...

I forrige uke syntes jeg det var så fint og ryddig i butikken.

Men jeg skjønner nå at det var fint, som et hjem,
ikke som en butikk, og der er det jo en viss forskjell...

I en butikk skal det jo bugne!

Da jeg kom i går hadde Far fått i enda flere ting,

og jeg hadde også noen kasser med i bilen.
Så det var virkelig et kaos rundt oss.

Men etter mange, mange timer med maling og rydding,

og opp til flere kaffepauser, begynte det å ligne noe :-)

Denne hyllen ble malt og noe varer ble satt inn.
Men den skal nok fylles opp enda mere...

Gamle vinduer kan brukes til mange ting.

Her har jeg satt i stand ett, og brukt det som ramme til bilder.

Flere og flere tallerkenhyller fra
Far begynner også å komme på plass!

Etter en del bæring, bøying og tøying i går,
var ryggen vond og musklene stiv da jeg våknet i dag.
Men for å gjøre det hele enda bedre
klarte jeg å skli/ramle ned fem trinn i trappen
da prinsene skulle på skolen, i dag tidlig.
Som jeg slo meg!!!!
Så jeg er blitt enda stivere og ømmere.
Syns sååååå synd på meg selv...
Men for å toppe det hele klarte jeg å bomme på en spiker jeg skulle
slå inn i butikken i dag, så nå har jeg også en dunkende og blå pekefinger...

Ja, ja.
Sånn er det å bli yrkeskvinne...
Ha, ha
;-)