Kreativ Inspirasjon

Hos mamma og Far

I helgen har vi vært hjemme hos mamma og Far og kozt oss!
De har et veldig koselig hjem, med en god blanding av nytt og gammelt. Så denne gangen hadde jeg med kameraet og knipset litt rundt om kring :-)

Soverommet går i blått og hvitt. Sengen er av gammel årgang. Arvegods fra familien som mamma har malt i hvitt.

To enkeltsenger er satt sammen slik at det blir en dobbeltseng.

Over sengen har hun rammet inn et gammelt broderi. Er det ikke søtt?!?

Og nattbordene er i samme stil som sengen. Disse også malt i hvitt.

Denne stolen har mamma malt og trekt om, slik at den nå står i stil til resten.

Mellom to vinduer henger dette bilde. Det er mammas gamle fletter fra hun var liten, som hun har tatt vare på og nå rammet inn!

I gangen har de laget en hatthylle som det står en råstilig hatteske oppå!

Knaggrekken!

På stuen har de bla. denne lekkre stolen fra KA. -Den kunne jeg tenkt meg å :-)

Da de ble kjærester kjøpte mamma denne flotte champanjebøtten. Så denne familien finner mang en anledning for å drikke champanje nå ja!
Det skal innrømmes at vi har hatt mange gode anledninger i det siste! Min lillebrors forlovelse, mamma og Fars forlovelse (og da hadde de to eller tre forlovelses-fester) og så til bryllupene. Snart har vi 17 års bryllupsdag og da håper jeg det blir champanje igjen... ;-)

På en sjenk i den ene stuen står bla. dette flotte sølvfatet med glass de fikk av min ste-søster med familie, og masse god drikke i flotte flasker.

På et glassbord mellom soffaene står en skikkelig flott lampe og en nydelig vase med eføy.

Dette var noen glimt av mamma og Far´s innholdsrike hjem. Jeg regner med at på Far´s blogg vil det også komme flere bilder fra huset etterhvert.