Kreativ Inspirasjon

For ei dame!!!!

Ja, jeg sier virkelig ; For ei dame!!!

Her forleden var jeg inne på denne siden : Trykk :-)
Lillemor hadde laget mange flotte slike lavendelposer, som hun skulle ha å gi bort som veninnegaver.
Frekk som jeg var, lurte jeg på om hun ikke kunne komme på besøk til meg!?!
( -om sandt skal sies, så var det jo ment som en spøk da...) :-)
Og tro det eller ei, men som svar fikk jeg, at det var litt vanskelig å komme å besøke meg, men hun ville gjerne sende noen til meg!

Og i dag lå det en koselig pakke til meg da jeg åpnet postkassen!
Med et stort smil om munnen kom jeg inn for å pakke den opp.
Familien: "Har du fått pakke, igjen?!?"
( Tror de er litt mizunnelig på mor, som hele tiden får spennende gaver i posten! )

Ikke bara hadde hun sendt meg to stykker (!) , men hun hadde pakket det hele så flott inn!
Tusen, tusen takk Lillemor! Dette ble jeg veldig glad for :-)

For ikke så lenge siden hadde telleren min kommet opp i 10 000 besøkende.
Jeg syntes det var helt fantastisk!

MEN NÅ ER DEN PÅ 20 000 !!!!!
OG DET MÅ JO FEIRES!!!!

Så alle som skriver i kommentaren blir med på trekkningen.
Jeg regner med å trekke over helgen.

Så med dette ønsker jeg alle en riktig god helg,
-og så blir det spennende å se om jeg setter ny pers. rekord på antall kommentarer. he, he