Kreativ Inspirasjon

Litt av hvert...

Solen bare skinner og skinner. Det er så deilig! Middag på verandaen hver dag, og vi nyter det i fulle drag. Og dette skal vist fortsette enda litt til. Kan det bli bedre?!

I postkassen min lå en søt liten pakke til meg i dag. Den var fra Hannemor, som takk for noen tips jeg hadde gitt henne i forbindelse med shabby-sheek maling av et bord. Så utrolig snilt da. -Hadde jo ikke behøvd dette. Mine råd er gratis ;-) Men tusen, tusen takk! Jeg ble veldig glad!

Så har jeg vært så heldig å fått award fra Livy. Tusen takk for fine ord.
Jeg gir den herved videre til:

Sabi: Fordi hun har et aldeles nydelig hjem! Jeg oppdaget henne først i går, og satt å storkoste meg med bilder av hjemmet hennes og de flotte stolene hun har restaurert.

Drømmen om en eplehage: Fordi hennes hjem er en drøm. Veldig min smak. Lekkert!

Alex: Fordi hun har et veldig vakkert og kreativt hjem. Og en lekker butikk som jeg håper å få besøke snart.

Trude: Ikke mange har sett hjemmet hennes, men jeg har vært så heldig. Hun har sikker og god smak, noe hjemmet gir preg av. Stort og lekkert!

Molly: Hun har et meget vakkert og stilfult hjem! Noe mange av oss bare kan drømme om.

Så til sist har jeg fått utfordring fra Morfar´s hytta, Heidi, My littel heaven, Laila, Aina, Livet i Vikveien og Krinkel-kroken, om å svar på disse 6 spørsmålene. :-)

1. Hva gjorde du for 10 år siden?
Jeg var småbarnsmor til to og fostermor til en tenåring. Og jobbet i Bakeri-kafe.

2. Hva var 5 ting på gjørelista di i dag?
Sende to gutter på skolen og en i barnehagen
Sy inn vester til brudgom og forlover
Vaske og rydde litt i huset
Handle mat og lage middag
Få besøk av lille-lillebror og hans forlovede (hustru på lørdag ;-) !!!)

3. Snacks jeg liker:
Sjokolade, sjokolade, sjokolade, sjokolade, sjokolade... ;-)

4. Ting jeg gjerne vil gjøre dersom jeg var milliardær:
Stort sett det samme som i dag. Men gjordt ting ferdig her i huset som ennå ikke er gjordt noe med. Og min kjære skulle ha sluttet i arbeidet sitt. Og gjeld til nærmeste familie skulle blitt et fremmedord :-)

5.Steder jeg har bodd:
Galleberg i Vestfold
Trondheim. Da på Tempe, Møllenberg, Trolla og Byåsen.

6. Disse vil jeg vite mere om:
Molly
Sabi
Karna