Kreativ Inspirasjon

Bryllup!!!

Ja, her har det vært travle dager i det siste! Men i går nøt vi fruktene av forberedelsene.For i går giftet min lille-lille bror seg med drømmedama si!
Det var en helt fantastisk dag! Solen strålte, så vielsessermonien, som ble holdt ute i hagen på Louiselyst Gård, ble perfekt.

Jeg fikk det ærefulle oppdrag å lage brudebuketten!!! Og jeg lagde også to små buketter til brudens forlovere.

Foto:Tine

Foto:Tine

Jeg lagde også knapphull-blomstene til broren min (brudgommen), til hans forlover og til brudens far. :-)

Brudeparet hadde kommet opp med denne gode ideen! To store staffeli ble kjøpt og menyen ble trykt opp på en stor plakat, og stilt opp i den ene, utenfor inngangsdøren til venstre.

På den andre ble det laget en stor plakat med bordplasseringene. Brudeparet hadde fått i passfoto av alle gjestene og trykt det opp sammen med navnet, så det ble veldig enkelt og oversiktelig for gjestene å finne seg selv og hvor de skulle sitte. En super ide! Denne ble plassert til høyre for inngangspartiet.

Til bordene hadde de fått trykt opp lange løpere med navnene sine og blondekant-pynt, som lå hele veien midt på bordet. Og det var laget blomsterdekorasjoner som hadde samme blomster og farger som i brudebuketten.

På hver kuvert lå menyen trykt opp, og under denne lå en velkomstsang, en sang fra farmor og en takk-for-maten-sang. Veldig stilfult og gjennomført.

Til sist en liten bit av bryllupskaken. Den var i 3 etg og var en sjokolade-konfekt-kake. Veldig god, men også veldig mektig. Så som dere ser har dette vært en helt fantastisk helg for oss, og vi har fått masse minner for livet!