Kreativ Inspirasjon

Koz, koz, koz!!!!

Jeg har fått en utfordring av Livy om å fortelle om hva jeg koser meg med, i bilder. Så i dette innlegget er det mange bilder, for det er mange ting jeg koser meg med! Faktisk mere enn jeg viser her, men måtte begrense meg litt. ;-)

Jeg kozer meg mye med barna mine!!! Spesielt minstemann og jeg. Ja, vi starter faktisk dagen med kos. Setter oss på soffaen, han på mitt fang, og så blir han klødd på ryggen ... Det er skikkelig koz og en deilig start på dagen.

Skal jeg koze meg ute i hagen er det aller, aller beste jeg vet å ligge i hengekøya, gjerne med masse puter og pledd, og bare vugge fram og tilbake å...

...lytte til bekken og fuglekvitter. Det er koz det!

Jeg kozer meg med den vakre naturen vi har her i Norge.

Og når jeg har med kameraet mitt og får tatt gode bilder, kozer jeg meg virkelig!

Å få muligheten til å sette istand gamle hus og gamle møbler, ja, da kozer jeg meg!

Når jeg har muligheten til å dekke festbord, å pynte og dekorere, ja, da kozer jeg meg. Jeg elsker fester og bryllup. Da får jeg virkelig utfolt meg og gjøre ting jeg elsker.

Å lage bordkort, takkekort, innbydelseskort osv elsker jeg og holde på med, -ja da kozer jeg meg.

Når jeg spiser kaker, sjokolade og andre godsaker, ja det er jo virkelig koz.

Når jeg får mulighet og anledninger til å bake kreative kaker, ja da kozer jeg meg.
Denne bakte jeg da svogeren min hadde utdrikningslag! Bilde ble tatt etter at de hadde begynt å forsyne seg av hofta... ;-)

Jeg kozer meg med blomster, avskårne blomster. Enten i en vakker vase, når jeg lager en oppsatts eller når jeg lager brudebuketter eller lignende.

Jeg kozer meg når jeg får tenne stearinlys, og huset er rent og pent. Og får min kjære og jeg litt tid alene ja, da er det det aller beste av alle ting jeg kozer meg med.

Så til de jeg vil se hva de koser seg med:
Christina
Drømmen om en eplehage
Huset i skogen
Sabi